hej alla fina!

Nu har jag kommit hem från en helt okej dag! Det som var bra var att det gick så snabbt! Och imorgon ska jag ta med mig pengar till skolan för dom har äntligen öppnat våran lilla kiosk som vi har. Allt är så billigt och verkar vara så gott enligt alla så ska ta med mig lite pengar haha. Men jag ser på topmodel just nu. Fast har ju typ sett alla säsonger och avsnitt men det är ju kul att se igen. 

Ska plugga idag! Spanska, no & so. Fick någon uppgift som man skulle läsa tills på torsdag. Men sedan är det ju inläsningsdag imorgon så då kan jag också plugga där. Tack till alla som läser, blir såå glad haha! :D
Nikon D3100 - Nikkor 50mm - Redigerade i Gimp 2.6

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många läsare har du idag ? <3

Svar: Just nu har jag 147 haha <3 :D
Adelia Thunstam

2013-04-09 @ 17:15:12
Postat av: Anonym

Åh grattis, din blogg är SÅ bra!

Svar: Tack så sjukt mycket! :D
Adelia Thunstam

2013-04-09 @ 18:19:03
Postat av: M

Söt hund :)

Svar: Tack :)
Adelia Thunstam

2013-04-09 @ 18:24:57
URL: http://Marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0