Du gör mig galen

Har precis kommit hem från bion. Jag och min familj såg på du gör mig galen. Den handlar om en kille som kommer ut hur något sjukhus. Han har några sjukdomar och så. Sen möter han en tjej medan han samtidigt försöker få tillbaka sin gamla tjej. Och jag tyckte att du sög. Nån annan kanske tycker den var bra men enligt mig var den inte speciellt bra. Trots att det var lite dans och så i den så var den inte bra. Om jag skulle välja någon del ur den som var bra så var det i slutet. Inget som jag rekommenderar iallafall. Men fick äta lite godis och så fast jag har godisförbud så det var lite gott haha.

Imorgon vill jag bara slappa, innan skolan. Eller får väl se om det dyker upp något men hoppas inte det haha.

Just nu lyssnar jag bara på musik och ser på dom sista minuterna av fångarna på fortet! Så detta var sista inlägget för idag iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0