Dans cupen

Tror jag ska dansa idag med Vendela! Vi drar väl till dansstudion kl.12.00 eller liknande. Så får väl blogga lite emellan där om jag orkar och får tid. Hittills så kommer min dag se ut så!

Men just nu ligger jag och ser på tv, NY ink. Efter det kommer cake boss vilket jag älskar! Älskar ju att baka så det är jätte kul att se på det! Ska väl snart ta och äta något för är rätt hungrig! Hade ett larm på 08.30 ( så jag inte helt plötsligt skulle sova jätte länge trots att jag aldrig gjort det haha ) men jag vaknade typ 07.10, ungefär. Så jag är inte expert på att sova länge, och gillar inte det så mycket heller. Eller asså det funkar bara inte för mig just nu haha. Vi får väl se på sommarlovet om jag sover länge, då hoppas jag att alla som läser nu stannar kvar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0