Dancing Queen

Nu har jag precis dansat i källaren. Tränar inför danscupen i skolan. Det kommer bli super kul tror jag! Måste nog duscha idag. Vart rätt svettig nere i källaren haha. Men annars har jag inte gjort något speciellt förutom att ha dansat och ätit tårta haha. Skulle ha bakat men tror inte det blir något nu haha.

Imorgon börjar ju skolan iallafall. Skulle vilja ha några veckor till men det blir till sommarlovet. Men ska bli kul att träffa alla som man inte träffat på lovet! Men sen har vi ju nationella provet i no den veckan, så måste plugga! Eller ja, läsa igenom allt ;) Men ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: joanna-livet med Asperger

Hej tänkte bara tipsa om att jag just nu kör veckans blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare dag:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/04/veckans-blogg.html#.UWGuh8qUmxA
Om du inte gillar sådana här kommentarer eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en underbar dag:)
kram

2013-04-07 @ 19:40:23
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0