fått av kusinen

Ja igår var jag på "grillfest" eller vad man kallar det hos min moster. Kusinerna och alla var där. Vart ganska sent men vi hade kul haha. God mat och så. Sen fick jag och Maja lite kläder av henne. Två klänningar passade mig och dom var super fina. Men banden var bara lite stora men dom syr mamma upp så det blir jätte fint. Fick också låna ett par klackskor. Jätte hög klack, typ 15 cm eller nåt sånt. Vart till och med längre än min syrra haha. Dom var pytte lite förstora men dom glappar liksom inte när man går, inte för mig iallafall. Men måste ju träna och gå lite i klackskor så man lär sig :) Men vart bara dåliga bilder på dem så ni får se dem en annan gång, om ni ens vill det ;)
Nikon D3100 - AF-S NIKKOR 50mm 1:1.8G - Redigerade i Gimp 2.6
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0