redigering

Hejsan! Idag kommer Linn.s! Hon sover här! Idag om vi hinner så ska vi svara på frågerna som vi har fått på frågestunden! Men ni har fortfarande chansen att skriva lite frågor på den! Ni kan klicka på "Frågestund" på vänster sida så kommer ni till det inlägget direkt! Annars är det bara att bläddra ner. Vi ska baka cupcakes idag så titta in i bloggen sedan så har jag några bilder på cupcakesen. Men nu tänkte jag visa hur jag redigerar mina bilder i Gimp 2.6, eller asså ni får se före och efter :')




Nikon D3100 - 18-55 objektiv - Redigerade i Gimp 2.6
Hoppas ni tyckte om idén. Ni kan kommentera om ni vill se hur jag redigerar också :) 

Glöm inte frågestunden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0