före & efter

Tänkte att jag skulle ut med Nova och fota när hon ändå skulle ut och rastas. Men sedan hörde hon hunder som skällde så då vart hon galen så det vart inte så jättebra bilder eftersom hon bara ville till hundarna. Men tog den som hon iallafall tittade in i kameran på. Men idag i skolan på sista lektionen så hade vi SO prov. Det gick väl ganska bra tror jag. Det var lite konstiga frågor och dessutom var våran lärare sjuk. Men bilderna under visar ju före och efter som ni kanske ser, men då tänkte jag visa hur jag redigerade i svart vitt. Oftast redigerar jag så bilden får en lite orange nyans, det tycker jag är fint iallafall. Om ni ser på min bloggdesign som ex. så har jag redigerat nästan alla bilder i orange nyans i Gimp 2.6. Hoppas ni vart nöjda med inlägget iallafall. Kanske bloggar mer ikväll, jag får se :)

      
Nikon D3100 - 18-55 objektiv - Redigerade i Gimp 2.6 

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0