shopping igen haha

Idag har jag shoppat igen haha. Var ute efter en kofta men hittade ingen såklart. Men köpte lite andra saker iallafall. Vart nöjd med det jag köpte. Eller inte nagellacket för resultatet vart dåligare än vad jag trott. Och det kostade liksom 79 kr. Men allt annat vart jag nöjd med. Foundation, och borste till den, nagellacket + ett linne som jag har på mig nu. 

Men imorgon ska jag till Maya. Hon har tjejkväll. Skulle blivit en annan dag men just den dagen var jag borta så det blir imorgon istället. Det ska bli kul och kanske uppdaterar därifrån om det funkar.
Foundation och borste - H&m / 149kr + 59kr 
Nagellack - Åhléns / 79kr

Kommentarer
Postat av: J U L I A - fotoblogg

SV: Tack så mycket! :) Kram!

2013-08-13 @ 22:16:40
URL: http://halfmoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0