girls just wanna have fun

Nu har Maya gått hem. Vi har tagir lite bilder och gjort videosar och hållt på. Eftersom vi har nationella prov i no så måste jag läsa igenom lite i boken. Typ 10 sidor eller något. Men det går ju ganska snabbt och kommer ihåg det mesta så det blir väl bra. Ska ta med mig något till nationella provet imorgon tänkte jag. Men man får bara ha med sig macka, frukt och typ juice tror jag. Så det är inte något sådär jätte gott. Men det känns som provet kommer vara ganska svårt men ni får önska mig lycka till haha :) 


Har gjort typ sånna där som man gör på ett block med massor av papper och sen ritar man samma sak med en förändring på varje lapp och sen blandar man och så blir det som typ en video. Jag och Maya satt och gjorde sånna förut haha. Men ni får hare så bra!
Nikon D3100 - 18-55mm objektiv - Redigerad i Gimp 2.6
Oseriös bild på mig men seriös på Maya ;)

Kommentarer
Postat av: Wilma

Svar: Tack snälla du, detsamma (;.

Svar: Tack hihi :)
Adelia Thunstam

2013-04-10 @ 21:14:05
URL: http://wilmalotta.blogg.se
Postat av: Kajsa

sv: Åh tack så mycket fina! så glad jag blir :)

Svar: Hihi :)
Adelia Thunstam

2013-04-10 @ 23:09:23
URL: http://kajsaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0