wating, hoping, wishing

Gick ju ut och fotade Nova igår tror jag att det var. Hon är ju inte så lätt att fota men ibland blir hon en riktig modell ;) Nej men har ju godis med mig haha men inte ens det intresserade henne. Men några fina vart det ju iallafall. Tycker det är viktigt att ha skarpa ögon. Och det som brukar hända med mina bilder är att dom allra sötaste har oskarpa ögon och dom bilderna kan man ju bara radera. Men om det bara är lite suddigt så kan man ju rädda upp det i gimp, så brukar jag göra. Så ni som fotar djur, och människor, allt med ögon iallafall. Tänk på att alltid ha skarpa ögon, och djur som rör sig kan man ju inte ro för att det blir oskarpt men försöka kan man ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0