VIKTIGT

VIKTIGT

Jag vill inte låta bloggen "vila" eller vad man säger. För känns som jag sviker er lite om jag bara slutar men samtidigt så är det ju min blogg. Och sen har jag inget att skriva heller. Kanske jag ska satsa på någon inriktad blogg, inte en vardagsblogg alltså. Något jag gillar att göra, dansa? Men ni kanske inte vill läsa om det? Eller har jag fel? Har ni något tips på vad den kan handla om? 

Så länge ni inte tycker det är kul att läsa mina vardagsinlägg som handlar om typ samma sak varje dag? Ni kan ju kommentera. Var anonym eller what so ever, tack :)

Låter alltså detta inlägget vara först här tills jag iallafall fått in några kommentarer, annars så vet jag inte vad som kommer hända med bloggen :/



Kommentarer
Postat av: anonym

Bildblogg med tips!
Skulle vara kul med typ fina nästan som "inspo" bilder på mat, otfit, ditt hår, you know! Och så säger du typ nåt tips dör att ta sån bild :)
Och typ kan du ju ha lite vanliga inlägg om dansen, lägha ut dansvideos, men typ din blogg med mycket mer bilder och tips :D

Svar: TAAACK så mycket! Det där hjälpte! Ska ta åt mig det och försöka fixa lite sånna inlägg också ;) tack! :'D
Adelia Thunstam

2013-11-24 @ 20:31:18
Postat av: anonym

Samma som däruppe
Jag menar liksom lite filippa olofsson men vara mycket mer aktiv och lägga "tid" på bloggen och satsa.
För den kan bli riktigt bra om du bara "verkligen försöker".
Kraaam

Svar: Aa förstår, läser hennes blogg varje dag haha :D
Adelia Thunstam

2013-11-24 @ 21:34:21
Postat av: Oscar

DAAAANS

Svar: Ofc
Adelia Thunstam

2013-11-24 @ 21:35:43
Postat av: Oscar

DAAAANS

2013-11-24 @ 21:35:45
Postat av: Anonym

Foto! Du är så hilma duktig på de och jag älskar alla bilder du tar och hur de redigerar dem! Du kan blogga om tips hur man redigerar som du har gjort förut och bara massa om foto! Liksom lägga mer lite mer tid på inläggen och då menar jag inte att du måste blogga varje dag men hellre "bättre" inlägg eller hur man nu ska säga de lite mer sälla kanske än "mobilinlägg" hela tiden! Kram <3

Svar: Tack vad glad jag blir! Det hjälpte! Då vet jag ungefär hur jag ska göra hihi! Kram <3
Adelia Thunstam

2013-11-25 @ 00:08:11
URL: http://aalvajakobsson.blogg.se/
Postat av: den klantiga jäveln..

Okej de där vart fett awkward... var inte meningen att min bloggadress skulle komma med.. Men ja.. nu vet du vem de var iaf! Aaa gud va pinsamt men aja! skulle bara säga de :l

Svar: Hahha nejdå ;)
Adelia Thunstam

2013-11-25 @ 00:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0