Sorry

Har ju inte bloggat för jag har sovit över hos min kusin. Vi åt godis , fruktsallad och sånt gott så det var jätte kul. Sen nu har jag precis dansat klart. Först balett sen house. Jätte kul med house, bara lite jobbigt att komma ihåg alla fot steg och sånt, men det var nice. Är jätte trött och hungrig just nu.

Men måste iallafall baka nåt idag för har släkt kalas imorgon. Fast är nog inte så många som ska komma för alla har typ redan kommit för att dom inte kan komma imorgon haha. Men det blir nog bra. Bloggar väl mer senare.

inspo från bilden eftersom jag ska lära mig att kunna stå på händer till sommaren. Den är från we<3it.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Älskar weheartit

2013-05-12 @ 23:07:22
URL: http://lifewithmejonna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0