hemma

Hej! Idag var jag i skolan ungefär fram till lunch. Mådde inte så bra så jag gick hem. Så har jag vart hemma från det till nu. Har fotat lite på tomten för hade så tråkigt. Ska inte överanstränga mig nåt, men fota är ju inte jobbigt haha. 

Har redigerat lite bilder och så nu. Mina grannar har ett sånt fint träd på deras tomt, och det sticker ut så man behöver ju inte gå in på deras tomt för att fota, så det var skönt.

Mår lite bättre nu iallafall så ni vet, så går väl till skolan imorgon tror jag :)
Nikon D3100 - AF-S Micro NIKKOR 40mm 1:2.8G - Redigerade i Gimp 2.6

Kommentarer
Postat av: FELICIA

Fina foton! :D

Svar: Tack så mycket! :D
Adelia Thunstam

2013-05-18 @ 22:46:10
URL: http://fames.se/felicias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0