handlat

Hej! Nu har jag äntligen kommit hem från dansen och stan. Dansen var super. Lite jobbig men det är väl den alltid. Skolan har också vart bra, alla är så roliga haha. Men handlade jeans, mjukisbyxor, klänning och underkläder. Tog bara kort på jeansen och mjukisbyxorna hehe. Men fick dom nya jeansen för mina gamla, eller dom som jag inte haft länge alls, det vart hål på dem mellan benen så fick nya från affären. Så det var jätte bra. Men så har det vart för mig idag.
Nikon D3100 - AF-S Micro NIKKOR 40mm 1:2.8G - Redigerade i Gimp 2.6

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hejsan!

Tack för din kommentar! :D Hur mår du? :D <3

Svar: inga problem!
Allt är bra förutom att jag är lite förkyld! :( <3 dudå? :)
Adelia Thunstam

2013-05-07 @ 13:07:36
URL: http://nataliediior.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0