svar på frågestund

Skulle du kunna vara tsm med någon i din klass? 
Svar: Asso vet inte riktigt.
Vad är de där ritplatta som du har?? 
Svar: Märket heter Bamboo och vet inte vart den är ifrån.
Hur ofta fotar du? 
Svar: Det beror liksom på hur fint vädret är och så, men några gånger per vecka iallafall.
Bad kruka? 
Svar: Yes, är det varmt så är det bra ;) Men kan väl alltid bada om jag har kompisar med mig.
Långt / kort hår på tjejer?
 
Svar: Beror på vad man passar i och vilken ålder men jag tycker långt :)
Röda / rosa nagellack 
Svar: Min favvo färg är rosa så.
H&M / Lindex 
Svar: Är det kläder så är det H&M annars för smink och sånt så Lindex.
Längd? 
Svar: 1.47,5 :(
Mellan namn?
Svar: Ellen Anna
Om du fick hete vad du ville förutom Adelia vad skulle du heta då?
Svar: Om jag skulle få välja skulle jag vilja heta Alice.
När kysste du någon senast? 
Svar: Asso har aldrigt haft sånna känslor för nån
Vem är din bästa killkompis? 
Svar: Nån barndomskompis och nån/några från klassen antar jag haha.
Favorit body splash/parfym? 
Svar: Britney spears midnight eller vad den heter, och min victoria secret parfym: Pear Glacé
Vilken mascara har du?
Svar: Million lashes och one by one - maybilline
vikt? 
Svar: Runt 32-33
Födelsedatum? 
Svar: 26 april
blåa vs bruna ögon 
Svar: Spela rollans
saft vs mjölk
Svar: Mjölk helt klart
Favorit mat? 
Svar: Pannkaka
Favorit dricka? 
Svar: Mjölk
Favorit färg? 
Svar: Rosa
Tröja/klänning? 
Svar: Tröja
Byxor/kjol? 
Svar: Byxor!
Godis/inte godis?
Svar: Inte godis
Vem gillar du?
Svar: Vet inte
Videon var jättebra, men skulle du kunna lägga upp en när du visar ditt rum också?
Svar: Om ni undrar var det kamera videon. Och jag det skulle jag kunna göra, nån gång när jag städat det ;)
Chip/popcorn? 
Svar: Inget egentligen men helst popcorn isåfall.
Favvo djur?
Svar: Hund
Bästavän? 
Svar: Maya
Senaste som du bråkade med? 
Svar: Min syrra
Senaste du slog nån? 
Svar: Vet inte 
Senaste du kramade? 
Svar: Nova
Vad drack du senast? 
Svar: Mjölk
Vad åt du senast?
Svar: Kaka 
Gris/häst?
Svar: Häst
 

Det var alla frågor! Inte så jätte många men aja här fick ni svar :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0