Städa på g

Har nyss ätit, korv med bröd. Men ska fortsätta med städningen, snaaaart.. Orkar typ inget för det är så varmt men får väl ta lite ben&jerry sen så jag svalkas, nej men ni fattar. Måste bädda om, dammsuga, ta bort kläder, ställa allt där det ska vara för det ser kaos ut osv.. Kanske skura också ;) Men får se om jag blir klar haha. Nej men det brukar faktiskt gå ganska snabbt.

Tänkte köpa lite mer kuddar från typ Ica haha. Men dom har typ den stilen jag vill ha i mitt rum. Så kanske 2-3 kuddar till ska jag köpa. Fast dom är lite överdrivet dyra. Får se hur jag gör. Men det kanske kommer upp det jag köpte från Visby men det är inget speciellt men det är kanske kul att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0