sanningar om mig

  • Jag lyssnar på musik varje dag.
  • Rosa är min favorit färg.
  • Jag gillar inte när det är stökigt omkring mig.
  • Jag vill ha ett till hål i örat.
  • Jag kan lyfta på ena ögonbrynet och vifta på näsborrarna samtidigt, skills eller ? ;)
  • Jag älskar att åka båt.
  • Jag vill åka helikopter nångång i livet.
  • Jag vill hemskt gärna vilja lära mig hur man styckeindelar menyn, eller om nån snäll skulle kunna hjälpa mig med det? :)
  • Jag gillar inte tacos eller läsk.

Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra

kul att läsa :)

Svar: Vad roligt att du säger det! Kanske får fortsätta lite till med detta :)
Adelia Thunstam

2013-07-15 @ 13:17:35
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0