music in my head

Nu har jag kommit hem. Eller har vart hemma en stund. Blev ingen dans idag :( Glömde bort att jag skulle på skolaktivitet med skolan. Man skulle typ göra en animerad film så vi skrev manuset och förberedde idag. Så nu har jag extra ont överallt typ.

Så ska väl inte göra något speciellt. Kanske ska fixa Hannas header för hon ville byte ut några bilder.. Ska väl göra det nu antar jag. Kanske gör om hela för det blir så konstigt annars eftersom texten står över bilderna. Kanske har sparat designen utan text, ska titta snart. 
Nikon D3100 - Nikkor 50mm - Redigerad i Gimp 2.6

Kommentarer
Postat av: julia

Det var en cool redigering på bilden!

Svar: Tackar :D
Adelia Thunstam

2013-04-16 @ 20:18:50
URL: http://fames.se/photoojuliaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0