måste duscha haha

Hej! Just nu lyssnar jag på musik! Har inte orkat duscha ännu, fräscht. Men kände att jag skulle skriva ett inlägg här och sedan duscha. Har tagit en alvedon för min träningsvärk och det har väl hjälpt. Har också ätit, hemmagjorda hamburgare. Det var rätt gott, fast var inte sugen på mat. Idag valde jag att ha lockigt hår. Duschade igår kväll så då satte jag upp håret i en knut och sen blir det jätte lockigt! Fast det är liksom fortfarande fuktigt på morgonen för det inte har hunnit torka, men har ganska mycket tid på morgonen så det blir ändå bra. Tog bild på det men jag ser så ofräsch ut så struntade i det. 

Är bara allmänt trött så ska väl duscha och se på tv. Vet inte riktigt om det kommer något bra på tv idag, men får väl se! Och tack så jääääätte mycket för alla fina kommentarer! Blir så glad haha! :)
Nikon D3100 - Nikkor 50mm - Redigerade i Gimp 2.6
Random bild men aja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0