Klar med prov

Nu har vi haft matteprov. Det gick bra tror jag. Det handlade om tid, hastighet, skala, vikt oh volym. Det var 14 frågor och jag svarade på alla så det kändes faktiskt bra för har inte jobbat med am och pm som det handlade lite om ( en fråga haha ) men pluggade ändå lite om det på rasten som tur var. Men sitter i klassrummet nu och har tråkigt fast vi slutar typ om två minuter och sen har vi no haha. Ska plugga lite spanska glosor som också är tills idag. Gör det på rasten och på no lektionen om det inte finns nåt annat att göra.

Ska plugga lite engelska idag tänkte jag, nationella prov imorgon vet ni ;) nu ska jag gå till no lektionen iallafall då hejdå! :)


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

Naw tötisar!!

sv: Kan jag lova dig att det är :D
Se till att ha en super lördag! PUSS

2013-04-27 @ 10:25:22
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0