Kändishoppet

Nu blir det kändishoppet! Nu är det ju final så måste titta haha ;) Har inte följt det så bra men nu ska jag se på det iallafall. Hoppas att dom är bra, eller det är ju lite roligare när dom failar haha. Men hoppas det får bra för dem :)

Har städat och pluggat som jag sa. Längtar att få sova i min ny bäddade säng haha. Den vart så fräsch ;) I någon paus ska jag duscha iallafall. Sen ska jag sätta upp håret så det blir lockigt imorgon. Det blir så fluffigt haha. Kanske någon av er också har gjort det? Första gången jag gjorde det vart det jätte bra! Andra gången vart det jätte dåligt, och igår tills idag vart det väldigt bra tyckte jag! Om ni har satt upp håret i en knut efter att du har duschat, blev det bra?


Kommentarer
Postat av: Laura

Hej finis! Länkbyte? :)

Svar: Hej söta du! Någon dag kanske :)
Adelia Thunstam

2013-04-09 @ 21:18:21
URL: http://lauraalvarez.blogg.se
Postat av: Anonym

Mitt hår blir JÄTTEFULT när jag gör så, men alla har ju inte samma hår liksom, för när man släpper ut håret på morgonen så är det fuktigt, sen när mitt hår torkar blir det typ krulligt "runt" håret. Men som jag sa så har alla olika "hårtyper".

Svar: Haha ja. Andra gången jag gjorde det vart det typ så också, men ibland funkar det ganska bra :) fast struntar i det idag för orkar inte fixa med det nu hehe :)
Adelia Thunstam

2013-04-09 @ 21:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0