Kämpar för att bli pigg

Tänkte gå ner och dansa innan jag duschar så jag kan stretcha lite och så. Ska dansa med mitt nya linne och se om det blir bra med det :) Är lite trött och så från igår men av dans blir man ju ganska pigg. Men det är det jag ska göra sen får vi se om jag gör nåt annat idag.

Igår köpte jag en klicker till Nova. Hon blir mycket mer uppmärksam när man har den! Så nu försöker jag att få henne att spela död. Hon kan redan det men nu lägger hon sig bara på ena sidan av kroppen, jag vill att hon lägger sig på ryggen om ni fattar. Men hittills har den fungerat jätte bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är en klicker ? ;)

Svar: Det är en klick sak som man använder till nästan alla djur ;) Om hunden typ gör ett trick så klickar man på den och ger en godis. Hunden lyssnar jätte bra på klicket och blir mer uppmärksam och vill göra mer, så är det med Nova iallafall :) Kanske att jag visar bild på min sen :)
Adelia Thunstam

2013-04-01 @ 21:20:35
Postat av: Anonym

Okej, då vet jag typ ;)

2013-04-03 @ 00:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0