dont be scared

Hej!
Nu har jag kommit hem från skolan. Eller för drygt en timme sen haha. Skoldagen har gått snabbt som jag ville. Allt gick bra. Fast fick reda på att jag har matteprov imorgon så det ska jag plugga till. Skulle pluggat mer om jag fick reda på det några dagar innan än bara en. Men sen ska jag plugga spanska och engelska också hehe. 

Sen undrar jag om vad ni skulle vilja att jag gjorde på min blogg? Kanske mer sanningar om mig, hiss&diss, tips på saker, mer tips i gimp, eller har ni något tips? :) Annars väljer jag nåt som jag hittar på haha.
Nikon D3100 - Nikkor 50mm - Redigerad i Gimp 2.6

Kommentarer
Postat av: marina

sv. Tack så mycket. :)

2013-04-24 @ 16:12:24
URL: http://marinapalme.blogg.se
Postat av: Anonym

Fler gimp tips:)

Svar: okej :)
Adelia Thunstam

2013-04-24 @ 18:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0