Ont

Klagar ska jag försöka att inte göra nu haha men har så ont i ryggen, och typ över allt annars men mest i ryggen. Skulle vart med typ Andrea och Maya idag men orkar liksom inte. Det är ju mest från baletten eftersom vi hade det i fredags också. Och redan där hade jag ont och på baletten igår fick jag ondare. Så ska bara plugga och ta det lugnt idag. Ska göra klart två sidor i matteboken och plugga spanska glosor vilket behövs haha. Eller matten var man tvungen att göra tills imorgon för annars "ligger man efter". Så det är bara att göra dom. Ska gå runt i mjukiskläder hela dagen. Inte onepiece det är inte så skönt att sitta i tycker jag haha. Men mina skönaste mjukisar iallafall med min tjocka tröja om den inte är för varm.

Så det kommer jag göra idag, kanske se lite på pll också ;)

Random bild från mobilen på nån konstig regnbåge när vi gick till skolan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0