info och så

Hej alla fina! Som dom allra flesta säkert vet så kommer ju den nya iOS 7 uppdateringen till Iphone som jag sa förut. Då kommer inte blogg.se appen funka så bra så vet inte hur det blir med bloggningen. Om den inte funkar så får jag helt enkelt starta upp datan varje gång och då blir det ju inte så många inlägg eftersom jag dansar ganska mycket och till sena tider med Street Star tävlingen. Så ja. 

Pallrade mig ut förut iallafall. Fanns inget att fota typ och hade ingen inspo. Det var ju bara tråkiga saker typ haha. Vill bara att det ska bli höst!

Nikon D3100 - TAMRON AF70-300mm F/4-5.6 LD MACRO 1:2 - Redigerade i Gimp 2.6

Kommentarer
Postat av: Kusinis

Håller med låt det bli riktig höst med fina färger nu så man kan få fina höst bilder ;)<3
Kram

Svar: Japp ska bli fint! ;) <3
Adelia Thunstam

2013-09-19 @ 09:11:10
URL: http://belindai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0