Första dagen på dansen

Idag var det första dagen på dansen. Vi hade streetjazz så det var jätte kul. Vi dansade typ hela lektionen nästan och det är ju mycket roligare än att köra all den där tekniken i en timme som vi gjorde med andra lärare.

Men skoldagen var helt okej också. Inte världens roligaste men inte tråkigaste heller. Hade liksom spanska två gånger och det tycker jag är ganska konstigt. Sen på idrotten hade tjejerna friidrott och killarna fotboll och nästa gång tvärt om. Men vi körde bara sextio meter och stöta kula dag. På sextio meter, om det är sextio meter som jag tror det var då sprang jag på 9.00 sekunder så vart nöjd för förra året hade jag 10.00 eller nåt sånt så jag vart nöjd! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0