Appen

Gud vad konstig nya uppdateringen på blogg.se appen är! Asso den är ju mycket bättre än förut! Kan äntligen svara på kommentarer utan att behöva gå in på safari om jag inte väntar och svara på datan. As skönt. Allt i ett nu haha. Vad tycker ni? Om ni har uppdaterat alltså, och om ni som läser har blogg haha. Vet ju inte vilka ni är hehe ;) 

Två spanska lektioner idag, orkar inte. Men lyckligtvis så är det pannkaka som skolmat haha. Sen ska jag dansa. Och det är lite bättre i kroppen, inte lika ont. 

Det är ju ganska kallt ute så ska sätta på mig en extra tjocktröja när jag går ut med Nova.

Min nya bakgrund som jag gjorde igår



Kommentarer
Postat av: Anonym

vart gjorde du din bakgrund dårå? <3

Svar: I en app som heter moldiv <3 :)
Adelia Thunstam

2013-09-09 @ 22:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0