Angående dansen

Jag har bestämt mig för att jag verkligen ska ställa upp och vara med i Street Star tävlingen. Först var jag osäker på om jag verkligen skulle orka med tanke på att det redan är jobbigt med min egna grupp.. Men nu när jag hade vouging med Niklas så vart man ju övertygad. Han är as duktig och har tagit sig till Broadway osv.. Så han och en till ska göra en koreografi till oss som vi ska tävla med dom flesta av Sveriges dansskolor. Visst vi är ganska små och det finns as många som är betydligt äldre än oss. Men vi är ungefär 20 stycken och tror alla verkligen vill detta. Liksom åka till Stockholm och visa upp över en hel helg vad vi har jobbat på. Och med tanke på att vi har typ 6 veckor på oss så kommer det bli extra jobbigt. 

Vi tittade på förra årets vinnare och dom var as duktiga, såklart ;) Men vi måste ha utstrålning och allt det redan frön träningarna. Allt handlar om dig. Man måste ha attityd och självförtroende och så. Hela paketet haha. Sen ska man köra fullt ut på träningarna, speciellt i Stockholm. För den i gruppen, eller tror det bara är en av alla dom som tävlar kommer bli utsedd till.. Vet inte hur jag ska förklara men den som har allt det där jag skrev uppe nyss. Typ det. Så vi får hoppas att vi kommer nån vart och att vi ska köra allt såklart! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0