allt

Hej! Som jag sa förut så fotade jag lite på morgonen. Vissa bilder vart faktiskt coola även om det var typ 15 stycken men ändå haha. Så dom vart jag ganska nöjd med. Redigerade lite annorlunda men vart inte så dåligt hehe :) 

Sitter här på rummet och lyssnar på musik och skriver här nu bara. Har tänkt mig att köpa en sån där grej man har över sängen. Typ så man har ett bord i sängen typ fast den sitter fast på kanterna av sängen, eller man kan ju ta loss den när man ska sova såklart haha. Men vill ha en sån för är liksom så trött på att sitta vid skriv bordet. Och det är betydligt mycket skönare att sitta i sängen. Myyyycket mysigare liksom.

Och för några dagar sedan så klagade jag till ben&jerry att jag inte fick några kakdegs bitar i min glass. Har gjort det förut och då fick jag en check. Så igår när jag öppnade brevet så hade jag fått två checkar haha! Så två gratis ben&jerry's haha! Så det var ju kul :)
 

 
 

Kommentarer
Postat av: mellab.blogg.se

Fina bilder! Gillade mest den längst ner.

http://melaniebjorlin.blogg.se/2013/september/inte-en-speciell-dag.html#comment
Har en tävling om att få ha sin bloggadress i min meny i minst en månad. Skulle bli glad om du var med :)

2013-09-05 @ 20:54:20
URL: http://mellab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0