Varmt

Idag ska det bli varmt visas det. Men har ändå på mig jeans nu på morgonen men tar väl med mig shorts antar jag. Hoppas det blir så varmt som dom lovat, och sen att det är så varje dag :) då blir jag glad. Nej men ska snart till skolan, måste läsa igenom spanska glosorna och plugga dom på lunchen för kan dom inte helt, men min spanska lärare brukar ha klasstest som hon kallar det och då kan alla i klassen svara och dom som inte kan behöver inte räcka upp handen så det är ju skönt när det är sånna. Men tror det blir ett vanligt idag.

Nova ligger och myser med mig nu. Hon är skendräcktig så det är därför hon är så konstig. Hon låg bredvid mitt huvud, eller typ på, inatt. Och förra natten. Hon vill gärna mysa väldigt mycket nu haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0