Rep igen

Mitt internet funkar inte direkt där vi dansar. Har inget kvar så det går inte att skriva på bloggen eller ens logga in. Men aja får blogga när jag är hemma. Hoppas ni orkar läsa nu.

Igår så kom jag hem typ halv 8 på kvällen. Vi hade dansat 2 shower. Alla gick bra för mig. Jag och Tuva som hon heter satt i våran louche eller hur det stavas. Det är iallafall våran grupps rum där vi får byta om och så mellan numrerna. Men vi satt där och åt medans typ alla andra gick till donken och så. Så jag och Tuva vart själva där. Men sen när alla kom tillbaka så sa dom att det var jätte lång kö på donken så dom gick till andra ställen. Men jag bar glad för hade med mig pannkaka.

Men Tuva sminkade typ alla också. Det är bra om sminket syns iför publiken för det är ju i stort sätt dom man sminkar sig för. Men sen så gjorde Sofia, en till i min grupp, flätor på mig. Eller sånna där två små på sidan. Fick spraya med hårspray typ 3 lager för att det skulle hålla. Och första gången jag testade och spraya själv så får jag självklart sprayen i ögat. Det sved bara lite för kom inte så jätte mycket.

Men showerna vart jätte lyckade, tycker jag. Men på sista idag kommer ganska många från min släkt + min familj. Sen kan man ju köpa filmer så måste ju fortfarande bli bra haha. Ska nog också köpa en film.

Men aja önska mig lycka till. Och bilden är från igår haha. Skulle egopica men hade låg ljusstyrka så såg inte vad Tuva gjorde i kameran. Men hon hängde ut genom fönstret och pratade med dom där nere. Så kul när jag tittade på bilden.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Vilken fin header du har!

Svar: Tack så mycket! :')
Adelia Thunstam

2013-05-26 @ 13:23:04
URL: http://faabuleux.blogg.se
Postat av: Alva

Sjukt snygg header, vart gjorde du den? Har gjort en liknande förut men den vart inte lika bra!

Svar: Tack så mycket! Jag gjorde den i Gimp heter programmet :)
Adelia Thunstam

2013-05-27 @ 17:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0