om mina hörlurar (jays) & dansen

Jo. Ni vet för några inlägg sedan så hade jag fått nya hörlurar. Nån dag efter så hade jag dom när jag gick till skolan. Dom sög, enligt mig. Dom kostade 349kr men hade typ ingen bas, det var super konstigt ljud och allt sånt där. Mina bullets som dom heter, gick ju sönder. Så sånna nya ska jag köpa istället. Pappa tog då dom där för han bryr sig inte. Men ska åka in till stan och köpa lite saker nån dag.

Jag kom hem från dansen för några timmar sen. Först åt jag mat, plättar haha. Sen slappade jag lite haha för orkade inte göra nåt. Men sen så badade jag. Hade skrub och ansiktsmask i ansiktet. Sen inpackning i håret. Så det var skönt. 

Danslektionen, eller lektionerna, var roliga. Först balett, vi tränade lite extra på dansen nu för vi brukar göra typ övningar hela lektionen men nu dansade vi istället. Detta var då sista lektionen för denna termin. I helgen, alltså nästa så är det uppvising. Sen innan det är det typ ett rep tror jag. Det är ganska många danser. Sen så fick vi lära oss en ny idag på typ 10-15 min. Vi skulle tydligen dansa den med två andra grupper. Men vi får lära oss den mer på genrepen och så. För den var typ bara 30 s eller mindre så det fixar vi nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0