Np i so

Idag har vi np i so igen. Idag tar jag med mig drickyoughurt för igår vart jag hungrig. Sen pengar så jag kan köpa nåt i kiosken eller nåt. Men hoppas det går lika bra som igår på provet, fast bättre självklart! Hoppas det är nåt lätt som det handlar om. Slipper gympan iallafall, haha.

Satte på mig mjukisbyxor idag för orkar inte ha jeans på mig. Dessutom har mina cubus jeans hål i sig och har inte ens haft dom länge. Så får väl åka tillbaka dit nån dag. Sen behöver jag en ny skolavslutnings klänning. Har ni nåt tips på vart klänningar i min storlek finns? Storlek 140 har jag, kan kanske ha mindre eller större beroende på vad för klänning det är. Skriv iallafall gärna om ni har något tips eller så :)


Kommentarer
Postat av: Guldnougaten

Fin header Du har! Just nu har jag frågestund på min blogg, kika gärna in och skriv en/några frågor ;)
- Ha en bra helg!

C.

Svar: tack! :)
Adelia Thunstam

2013-05-03 @ 15:42:00
URL: http://guldnougaten.blogg.se
Postat av: J U L I A - fotoblogg

Jätte fin blogg :)

Svar: Tack så jätte mycket! :D
Adelia Thunstam

2013-05-03 @ 19:29:33
URL: http://patience.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0