min ritplatta funkar

Godmorgon! 
Igår fixade pappa min ritplatta. Den har då inte funkat. Eller knapparna och pennan. Men man har kunnat använda själva plattan som en mus bara med har ju den på datan haha. Men han instrallerade om den tror jag. Han har gjort så förut när pennan också hade vart helt knäpp. Men nu funkar den! Det är mycket lättare att hålla på med ritplattan i gimp typ när man ska redigera eller retugera eller vad det heter. Men nu funkar den och det är jag super glad över.

Snart när jag skrivit klart detta så ska jag städa. Några från min släkt kommer och firar mig haha. Hoppas min tårta blir nice. 
Nikon D3100 - AF-S Micro NIKKOR 40mm 1:2.8G - Redigerad i Gimp 2.6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0