its never gonna be that easy

Hej! Just nu har jag precis fotat. Gick ut i shorts för det var så varmt. Börjar verkligen bli sommar nu känns det som. 

Jag har iallafall haft nationella prov i so idag i skolan. Var ganska lätt, första delen iallafall. Den andra var lite svårare för det handlade om politik och fattar inte riktigt sånt haha. Men annars gick det bra och imorgon är det ju ett till i so. Ska plugga lite saker sen tror jag. Typ no, spanska och engelska. För imorgon har vi förhör i engelska. Men tror jag kan glosorna så det gör inget. Men måste ju vara säker haha.
Nikon D3100 - AF-S Micro NIKKOR 40mm 1:2.8G - Redigerad i Gimp 2.6

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Tack så jättemycket!
Du med!

2013-05-02 @ 18:28:42
URL: http://felicialinneaa.blogg.se
Postat av: ida|foto

tack så himla mycket,hihi okej :) vad härligt att kunna gå i shorts :)

2013-05-02 @ 18:31:12
URL: http://iidas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0