inget kvar

Har verkligen ingen energi kvar. Är så trött haha. Idag var det rep på dansen istället för en vanlig lektion. Så det höll på en eller en halvtimme längre. Drog över lite på tiden också. Men min lärare klippte och höll på att fixa och trixa med musiken så vi fick köra ganska många gånger på raken, men tillslut vart det bra vilket var riktigt skönt haha. Men nu har jag precis ätit och efter jag skrivit detta så ska jag duscha.

Dagen i skolan har väl vart bra. På lunch rasten så gick jag, Maya och några killar och tjejer till rampen och satt där. Eller vi solade typ för det var så varmt. Eller hade ju jeans på mig så det blev lite varmt. Men tänkte ta shorts imorgon, men det verkar ju tydligen som om det ska regna så får se på morgonen hur jag gör. Ska ju göra en undersköning i No för har fått betygsvarning i det haha. Dessutom har vi inläsningsdag, men min lärare sa att det kanske skulle kunna vara med lite farligare saker för att se om man kunde hantera det men det kan jag nog haha.
Aja ha det bra!
 
Nikon D3100 - AF-S Micro NIKKOR 40mm 1:2.8G - Redigerad i Gimp 2.6

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - Where blog meets magazine!

Cool bild!

Svar: Tack så jätte mycket! Kul att du kommenterar! Läser din blogg jätte mycket! :D <3
Adelia Thunstam

2013-05-13 @ 21:00:44
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0