Idrott

Snart ska jag gå till skolan. Fast fört måste jag gå upp till skåpet fast vi egentligen har idrott direkt. Glömde bara mina skor där. Eller gjorde det med flit så jag skulle slippa bära hem dom och hålla på. Men får väl lämna dom i skåpet på måndagar för vi har på fredagar också och sen ta hem dom över helgen så slipper jag hämta dom i skåpet varje måndag. Hoppas ni fattade men aja. Jag vet inte vad vi ska ha på idrotten men hoppas det är nåt kul och att det är varmt så man slipper ha kofta eller munkjacka på sig. Fast tar ju med självklart haha.


Kommentarer
Postat av: alva

Hej! Fin blogg :D
Allt bra med dig? :)

Kika gärna in hos mig och skriv vad du tycker! Hoppas du gillar't och vill fortsätta läsa ;)

Kram och ha en fortsatt bra dag!

2013-05-13 @ 17:17:01
URL: http://alvac.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0