hörlurar och fuji bilder

Nu har mina fuji bilder kommit! Beställde ju typ 13 bilder bara så egentligen var det lite onödigt men ville inte ha gamla och tråkiga vinter bilder på väggen så beställde nya. Det är ju ganska klurigt att sätta upp första raden med bilder. För då om man vill ha lika mellan rum osv så måste man ju mäta och hålla på. Det är inte direkt min starka sida. Men tror det vart ganska jämt, kanske några cm fel men orkar inte fixa det haha. 

Sen så har jag köpt nya hörlurar. Eller pappa köpte dom men jag ska betala dom. Det är typ en gummi sak som sladd, kanske bred och tunn så dom inte trasslar sig. Det är ju typ det skönaste som finns för orkar aldrig trassla ur dom eller vad man säger. Men det är jätte skönt för mina bullets hörlurar har ju gått sönder haha. Men nu har jag några!
Nikon D3100 - Översta tagen med: Nikkor 50mm , hörlurs bilderna: AF-S Micro NIKKOR 40mm 1:2.8G - Redigerade i Gimp 2.6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0