har verkligen inte tid, sorry

Hej! Har dansat. Vi var tvungna att repa alla danser. Det ska vi göra imorgon också. Men sen har jag bara läxorna. Idag, eller nu, så jag plugga svenska, npn berättelse vi skriver, spanska och engelska. Vet inte hur jag ska orka men måste bara göra det idag. Får göra det imorgon också. För i helgen är det ju uppvisningar. Typ 4 stycken som jag är med på så det blir lite körigt. Så hinner tyvärr inte blogga nåt mer idag. Kanske imorgon om ni har tur. Slänger väl in nåt inlägg iallafall.
Nikon D3100 - AF-S Micro NIKKOR 40mm 1:2.8G - Redigerad i Gimp 2.6
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fina bilder! Vad duktig du är på att fota :)

Svar: Tack så mycket! :')
Adelia Thunstam

2013-05-23 @ 21:43:32
URL: http://phisheye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0