fuji

Nu har jag precis beställt bilder från fuji. Dom kommer väl på onsdag/torsdag tror jag. Beställde bara typ 13 stycken tror jag. Har ju 16 bilder på väggen nu men ska ha 12 sen. Men tror dom blir bra. 

Snart ska jag iallafall äta. det bli lasange. Ibland är lasange gott med oftast om det är för varmt så orkar jag inte äta det. Och det är alltid godast med lasange dagen efter tycker jag haha. 

Har bara chillat efter kalaset. Fixat och redigerat bilderna till fuji och så. Ska väl ta en dusch sen tror jag eftersom det är skola imorgon. Sen imorogn ska vi repa alla danser till vårshowen som är snart också. Gillar alla danser riktigt mycket så känns inte som man kommer faila på nån haha. Kanske house delen men den tränar vi ju in nästa lördag på gäst lektionen, så det blir nog bra. Dom slår ju till på stort nu verkar det som. Mycket ljus, tunga danser. Temat på våra "coola" danser är ju "Step up". Dans filmen ni vet. När dom battlar mot varandra och är lite tuffa ;) Sen snart kommer danscupen som jag och Vendela är med i. Vi måste träna lite snart och bestämma kläder och sånna småsaker. Så hoppas det går bra även om vi inte vinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0