Fixfix

Nu håller jag på att fixa mig. Shorts idag är det som gäller. Vi har ju studiedag så kan göra vad jag vill haha. Fast senare på dagen ska jag plugga. Känner mig ganska pigg idag ändå för att ha vaknat 07.45. Eller asso är aldrig morgon trött direkt haha. Vaknar ju ändå rätt så tidigt på vanliga vardagar. Har också precis ätit men är fortfarande hungrig så får väl ta nåt litet att äta nu, eller efter jag har fixat mig. Ska platta håret och så snart, sminka mig lite och blablabla.

Uppgraderar lite senare på dagen så berättar jag vad Maya och jag har gjort och så. Och sen så kanske jag svarar på frågestunden, bläddra ner eller titta i menyn och gå in på frågestund inlägget om du inte frågat nåt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0