Dåligt

Hej! Just nu ser jag på Step up 3. Ska se på alla Step up filmer för temat på våra danser är Step up så det blir bra. Har gått till dansen idag. Var inte med på baletten men lite på hiphop/streeten.

Men sen när jag kom hem så la jag mig på soffan och sov i typ två timmar. Vaknade nästan precis nu haha. Hoppas jag kan sova ikväll också. Sen hela dagen imorgon ska jag bara vila. Kanske börja på en ny header? Men ska inte göra nåt speciellt imorgon tänkte jag. Skulle haft släkt kalas men det vart uppskjutet för att jag är sjuk :/ men får ha det nästa helg isåfall.

Nu ska jag fortsätta att titta på Step up. Var inte tänkt att jag skulle se den. Men när den ändå gick på tv så kunde jag se den haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0