Dålig

Sorry för dålig bloggning. Hemsk ledsen. Nej men har vart så mycket med dansen eftersom det är uppvisning i helgen. Så har inte haft tid för bloggen. Men i helgen bloggar jag när jag är där det är uppvisning. Men annars bloggar jag väl hemma från datan om jag orkar. Men när dansen har slutat så blir allt som vanligt. Läxorna slutar väl också komma då. Och snart blir det ju ändå sommarlov så det är skönt. Ser verkligen fram emot det så att man slipper allt. Men såklart tar man väl hem typ spanska för det måste jag höja mitt betyg i haha. Har E i det men sen får man ju se på skolavslutningen vad man har i alla ämnen, har säkert sänkt mig på vissa och höjt mig på vissa ämnen men då får man se det sen då haha.

Hade ju rep idag på danserna. Ingen sal var ledig så vi fick stå i huset där utanför och dansa. Det fanns ju ändå ganska mycket plats där så det vart bra ändå. Vi fixade till det som var fel i danserna och bestämde vilka kläder vi skulle ha. Det var lite chill kläder för en gångs skull så det var nice.

Men ska inte skriva skriva för mycket så ni får ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0