super happy

Hejsan! Nu har Vendela och Hanna gått hem från mig. Vi dansade och koreograferade en dans. Vi gjorde ungefär en minut på den. Jätte kul! Men är lite nervös om man ska behöva visa den inför hela skolan liksom haha. För skolan ska typ rösta fram ett bidrag av alla som tävlar i våran skola till finalen. Men ska fråga någon lärare hur det kommer att vara. Skoldagen har vart bra. Jag och Maya gick hem till mig på lunch rasten och hämtade mina spanska böcker för har man inte dom så får man frånvaro. Snart måste jag iallafall duscha eftersom vi dansade ganska mycket och så. Har iallafall haft super kul och så. Imorgon tror jag att jag ska vara med Maya.
Nikon D3100 - Nikkor 50mm - Redigerad i Gimp 2.6
Sorry för alla bilder på Nova men orkar verkligen inte redigera nya bilder haha.

Kommentarer
Postat av: Lalalal <3

Men gud så söt, och superbra bild på Nova <3

Svar: Tack <3
Adelia Thunstam

2013-03-26 @ 20:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0