plugg

Nu stor jag att jag ska plugga lite. Matte och spanska, eller spanskan är det inte så bråttom med men matte prov, det har vi imorgon. Fast känner mig ganska säker på det för det var typ bara delat och gånger med 10 och 100 med decimaler som man skulle kunna och kan det tror jag, men därför ska jag kolla igenom lite :) Men dagen som jag skrev i förra inlägget har vart bra. Hann dansa lite innan maten men sen när jag åt så vart jag proppmätt och nu vill jag inte få håll om jag dansar. Men hann träna lite spagat och så. Och till påsk, då ska jag verkligen kunna gå ner i spagat, nästan där nu. Men är bäst på höger men om vi ska få påskägg av våran danslärare ska vi kunnna gå ner på båda sidorna så måste träna typ varje dag! Men snart ska jag plugga och sen ska jag duscha! Och jag sa ju att jag skulle testa och göra en sak med håret, det var nämligen så att man gjorde flätor och sen plattade man på dom. Så vart det vågigt. Man kan ju även sova med flätor om man har typ blött hår men detta gick betydligt snabbare så hann göra det på morgonen iallafall. Fast det vart mycket vågigare på vänster sida så det vart typ ingen skillnad på höger sida bara att det vart pytte lite fluffigare. Men nu ska jag ta och plugga lite matte. 
Nikon D3100 - Nikkor 50mm - Redigerad i Gimp 2.6
Finaste Maya ♥
                                   

Kommentarer
Postat av: Du vet nästan vem :*

Söta Maya<3

2013-03-08 @ 04:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0