objektiv

Kom på imorse att jag skulle köpa ett objektiv. Vi skulle ändå åka till soptippen och åka och handla. Så då åkte vi till mediamarkt också. Objektivet heter Nikon 50mm f1.86 af-s nikkor. Köpte även ett filter till det så jag inte repar det eller något sånt. Har inte fotat ute ännu men tog lite skoj bilder med det. Men sen fotade jag det också med mitt gamla objektiv så ni får se hur det ser ut + filtret. Jag och Maya ska kanske vara idag, om det går för henne, då kommer det nog lite bilder från oss med nya objektivet. Men är rätt trött som vanligt haha. Och imorgon slutar lovet, igentligen. Men i min skola hade vi en studiedag imorgon så vi får en extra dag som lov kan man säga. Men då börjar också dansen. Var rätt skönt att ha en paus men nu längtar jag till den istället.
Nikon D3100 - 18-55mm - Redigerade i Gimp 2.6 
                                   

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0