ny bloggdesign

Har nu gjort en helt ny bloggdesign. Vart inte sådär jätte nöjd men den får duga tills sommaren kommer för då blir det lite mer färger ;) Men vissa saker vet jag inte hur man fixar som ex. när man ska kommentera, där är samma textstils typ eller skuggan på den som jag hade förut, men det gör inget. Men skriv gärna vad ni tycker. Vet att den vart lite tråkig men orkar liksom inte fixa en design som tar typ 2 timmar att göra haha. Nej men skriv gärna en kommentar så blir jag glad :) 
Så ser den nya ut om ni inte ser den, gjord i Gimp 2.6 :) 

Kommentarer
Postat av: Blabla du vet typ <3

Den vart jättefin !<3

Svar: tack <3
Adelia Thunstam

2013-03-17 @ 10:37:14
Postat av: Jag kallas Becca

Den blev faktiskt najsig! (:
Hur lång tid tog det att göra den?

Svar: Tack! Det tog typ 20 min att göra själva headern men att stajla o allt o så tog lite längre tid :) <3
Adelia Thunstam

2013-03-17 @ 14:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0