Mums

Hej! Lite senare idag kommer det up vad jag har shoppat, så ni vet.

Men har fått tre påskägg och lite pengar så det är jag jätte nöjd över haha. Jag har ju egentligen godis förbud men det fortsätter jag med efter påsken, eller när mitt godis är slut. Får bara ont i magen och blir illamående om jag äter för mycket. För har inte ätit så där mycket godis på jätte länge, så det är inte det godaste jag ätit heller. Ben&jerry är det haha för det är det jag äter på helgerna. Jag ska snart äta frukost tror jag.

Instagram: adeliat
Heter typ adeliat på allt, videofyme, kik, tror på weheartit om jag inte har från Facebook där, men på alla sånna saker och har det mesta skulle jag tro. Så följ mig gärna på allt sånt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0