Min dag

Hej. Min dag idag kommer nog vara att jag ska vara med Maya haha. Men får vi en läxa eller så , då gör jag den. För läxor är ju alltid viktigare eftersom jag redan dansar väldigt mycket och det tar ju bort läxtid. Så så kommer det vara. Tog på mig min blå hollister tröja. Den är igentligen lite förstor men har en "bandeau" under så det blir mycket snyggare. Idag tog jag också på mig den för den är långärmad, tänk om det blir kallt igen i skolan haha. Allt är bra med mig, lite trött kanske men ändå rätt utvilad. Så då skriver jag senare! :)


Kommentarer
Postat av: Din bästa vän Maya

Haha va snygga vi är❤❤❤❤

Svar: aa haha <3
Adelia Thunstam

2013-03-23 @ 16:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0