Tjena

Idag har jag bara vart i skolan. Vi bestämde att vi skulle dansa i aulan på onsdag när det är diplom utdelning, lite spänd eftersom det är inför alla klasser i helst skolan, utan 9:orna tror jag. Men sedan på planeringen bestämde vi vilka som skulle göra vad på skolstafetten imorgon. Jag skulle få göra kullerbyttor haha. Men det var bra iallafall så vart nöjd även om jag skulle kunna bli lite snurrig men det är ju lite kul haha. Dagen har iallafall vart bra. Kakor på no haha. Det var sista gången så vi fick det på både no och planeringen. Hoppas att det blir kul imorgon på stafetten men vi ska städa skåpen innan så får väl se. Måste iallafall ha ombyte med mig eftersom det nog blir smutsigt om jag ska typ rulla på marken haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0